17 August 2015

Set Hamil Shaklee

Kesihatan keseluruhan dan pemakanan wanita SEBELUM & SEMASA kehamilan  akan memberi kesan kepada KESIHATAN bayi dalam kandungan.

Jadi, si ibu perlu berhati-hati dalam pengambilan makanan seharian ya. Kesian baby kan. Mestilah kita sebagai ibu ni nak beri yang terbaik.


kesihatan dan pemakanan ibu memberi kesan kepada bayi


Set Hamil Shaklee membekalkan nutrien yang cukup lengkap untuk keperluan ibu-ibu yang hamil dan menyokong perkembangan dan tumbesaran bayi dalam kandungan.



set hamil shaklee
Set Hamil Shaklee



Jom kita tengok MANFAAT setiap produk ;


Vita-Lea with iron formula
✰ sangat berkesan untuk ibu yang mengalami anemia in pregnancy..insya Allah boleh menaikkan paras hb anda seterusnya mengurangkan dan menghilangkan gejala letih, lesu & pitam.



B-Complex
✰ lengkap dengan kesemua 8 vitamin B yang diperlukan oleh tubuh. Bertindak sebagai anti stress. Ibu hamil x boleh stress yer, nanti effect pada kandungan juga. Juga pemberi tenaga berpanjangan.



Vita-C
✰ anti oksidan yang melindungi ibu & anak daripada dijangkiti penyakit berpanjangan. Ibu hamil mesti berada dalam keadaan sihat & ceria selalu. Kulit pun lebih cantik


Ostematrix
✰ Ostematrix ialah kalsium yang boleh diambil sebagai alternatif bagi ibu yg ada masalah utk minum susu. Penting untuk pembentukan & menguatkan tulang, gigi & saraf anak di dalam kandungan. Kekurangan kalsium boleh menyebabkan ibu mengalami sakit sendi dan tulang, osteporosis serta lebih teruk lagi pendarahan gusi. Dapat membantu ibu yang mengalami masalah sakit pinggang, kebas kaki, bengkak kaki sewaktu hamil.


ESP
✰ sumber tenaga untuk ibu mengandung, protein tambahan untuk pembinaan hormon, enzim, antibodi buat anak di dalam kandungan.



Omega Guard
✰ mengandungi EPA & DHA yang sangat penting untuk perkembangan keseluruhan anak di dalam kandungan terutamanya bahagian otak. Meningkatkan tahap penumpuan terhadap pekerjaan yg dilakukan. Ibu hamil ni kadang2 suka mengelamun, terpesong jauh, mudah letih, mudah hilang tumpuan.


Testimoni Set Hamil Shaklee

TESTIMONI SET HAMIL, MENYUSU & BERPANTANG



" Berikan yang terbaik buat si manja "

Untuk info atau pesanan, boleh hubungi saya;

SMS WA 0166696703|ruby


1 comment:

  1. salam ukhwah dari kak ana, perkongsian yang baik rubiah, tq so much :)

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen di blog Ruby.

Salam Ukhwah :)