23 August 2018

Testimoni Youth - Parut Chicken Pop Hilang

Testimoni Youth
Testimoni Youth

TIDAK SANGKA PARUT CHICKEN POX SUDAH HILANG !

Hari ni saya ingin share shaklee effect saya yang terbaru " YOUTH SKINCARE ". Ini adalah antara salah satu produk shaklee yang saya guna. 12 mac 20018 adalah tarikh yang saya kena remind sampi bila-bila sebabnya pada tarikh ini la saya di sahkan di serang oleh Chicken Pox.

Boleh di katakan agak teruk bila muka saya di penuhi oleh chicken pox. Sebelum terkena chicken pox muka saya agak bersih tanpa parut.

Alhamdulillah waktu saya terkena chicken pox, Shaklee keluarkan skincare YOUTH. Memang rezeki saya untuk pulihkan kulit muka dengan Shaklee. Jadi saya pun mencuba Starter Set YOUTH.

Setelah sebulan menggunakan Youth, perubahan dah boleh nampak. Parut di muka makin pudar.

Orang sekeliling sudah mula tegur,
" Muka Eja dah nampak ok la"
"Eh parut chicken pox dah tak nampak sangat"

Saya rasa bersyukur sangat bila kulit muka dah makin beransur pulih

Bukan sahaja effect yang sangat berkesan tetapi SHAKLEE sudah menjadi sumber pendapatan kedua saya kerana setiap bulan tidak pernah terlepas untuk dapat BONUS 

Terima kasih kerana sudi baca Shaklee Effect.

Puan Shelly Shaliza
Pengguna Set Youth Skincare

Ruby  0166696703
Fb Page  Pengedar Sah Shaklee Puchong
Facebook  Rubiah Kadir
Instagram  @rubiah_kadir

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah dan komen di blog Ruby.

Salam Ukhwah :)