17 September 2015

7 manfaat utama MEAL SHAKES Shaklee

Korang tahu tak?
Meal Shakes Shaklee menyediakan hidangan lengkap dan asid amino. Nutrisinya mudah di serap. Di perbuat drpd bahan semulajadi seperti sayuran, buah-buahan, kacang soya, lactalbumin dan lain-lain.

Korang tahu tak?
lactalbumin adalah sejenis susu yg mengandungi organisma protein yg sangat berkualiti.
manfaat meal shake shaklee
mealshakes shaklee

7 manfaat utama :
  • Nutrisi Lengkap - Menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zaat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita. Mengandungi lesitin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak.
  • Membekal Nutrisi kepada sel tubuh - Kaya dengan protin (tidak mengandungi laktosa), membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan lain-lain.
  • Membantu tumbesaran - Mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membinatulang dan sel-sel untuk proses membesar.
  • Ant-Oksida - Mengandungi vitamin A,C,E, zink, selenium yang merupakan agen anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.
  • Mengembalikan seri wajah - Mengandungi vitamin B yang lengkap, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat, sekaligus memberikan kompleksi wajah/kulit yang lebih cantik.
  • Detoksifikasi - Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.
  • Kelazatan rasa - Minuman yang lazat untuk diambil bersama fruktos semulajadi; penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga. Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan. Lazat untuk dinikmati semua golongan.
 sebarang pertanyaan atau pesanan:

PENGEDAR SHAKLEE PUCHONG
SMS WHATAPPS 0166696703/ruby
COD : PUCHONG

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah dan komen di blog Ruby.

Salam Ukhwah :)